Устивицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Все починається в житті з малого
Вівторок, 18.12.2018, 22:36
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 118

Педпреса

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2018 » Листопад » 9 » Урок-тренінг "Реклама- як засіб привернення уваги"
Урок-тренінг "Реклама- як засіб привернення уваги"
11:14

В рамках Тижня фінансів в Україні вчитель географії та економіки Шиян Н.Г. провела урок-тренінг "Реклама- як засіб привернення уваги" за схемою: 

«РЕКЛАМА , ЯК ЗАСІБ ПРИВЕРНЕННЯ УВАГИ».

МЕТА:

-дати визначення поняття «реклама»;

-ознайомити з видами та способами поширення реклами;

-розвивати вміння критично мислити, приймати аргументовані рішення, розуміти ризики та шанси від обраного шляху;

-формувати підприємницькі компетентності, глобальність мислення та розуміння перспективи.

Обладнання: кольорові олівці, фломастери,папір формату А4    

Вправа «Приваблива мета».

Перегляд мультфільму «Як дід корову продавав».

Яке явище показано у відеосюжеті?

Відповідь: РЕКЛАМА.

Обговорення та пояснення учнів.

Реклама – це засіб змусити людей хотіти те, про що вони раніше і не чули.(Марті Лорні).

Слово вчителя.

Молотком можна забивати цвяхи, а можна бити себе по пальцях. Це лише інструмент. І вам вирішувати, як ним користуватися. Точно так і реклама – може бути двигуном торгівлі, або ж викачувати гроші з бізнесу без віддачі.

Реклама – це форма інвестицій: є прибуткові стратегії, а є збиткові.Мета реклами – позбутися всього зайвого і використовувати те, що приносить гроші.

Вправа «Асоціативний кущ».

З якими словами у вас асоціюється реклама?

Як видумаєте, щоозначаєцепоняття?

РЕКЛАМА

ТЕОРЕТИЧНИЙ БЛОК

РЕКЛАМА–це спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується у будь – якій формі та в будь – який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку.(Закон України «Про рекламу».)

ФУНКЦІЇ РЕКЛАМИ

Економічна, виховна, соціальна, просвітницька, політична, естетична

ВИДИ РЕКЛАМИ

ІНФОРМАЦІЙНА, ІМІДЖ – РЕКЛАМА, СТИМУЛЮВАЛЬНА, РЕКЛАМА – НАГАДУВАННЯ, БІЗНЕС – РЕКЛАМА, ПОЛІТИЧНА, СОЦІАЛЬНА.

Реклама є частиною маркетингу.

МАРКЕТИНГОВІ ПИТАННЯ:

Що ви продаєте?

Головне завдання – дати людям чітке уявлення про переваги товару.

ХТО ВАШ КЛІЄНТ?            

Приблизні прибутки, вікові межі,спосіб життя.

Як зробити, щоб клієнт прийшов саме до вас?

Врахувати мотивації потенційних клієнтів. Мотивації бувають раціональні («дешево», «зручно», «близько»,..) та ірраціональні ( «бо в усіхтаке є», «цегарно», «модно»…)

Як створити рекламу?

Хороша реклама починається з ідеї.

Ідею оцінити не на власний смак, а «очима покупців».

Придумати слоган (ключовий вислів), текст невеликий за обсягом (жодного зайвого слова!), простими словами розповісти про переваги товару, та  розробити графічний дизайн.

ДЕ РОЗМІСТИТИ РЕКЛАМУ?

Газети, радіо, невеликі афіші, листівки, картки для клієнтів, участь у виставках, благодійних акціях.

ЗАКРІПЛЕННЯ. РОБОТА В ГРУПАХ АБО ОДНООСІБНО.

СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ :МОРОЗИВА,ШОКОЛАДУ.

$IMAGE1$

Переглядів: 28 | Додав: Шеф | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz